15 april 2011 - Joggande nymfer

Igår sprang en nymf förbi mig och Freddi i grannområdet. Nu måste jag börja tro på sagoväsen igen. Nu får vi bara hoppas att nymfen vill bli fotograferad. Jag har en manlig modell på gång också. En Roy som tidigare gjort de coolaste bilder jag någonsin sett. Och snart påskvecka, Sagabröderna ska leka sig in i galleriet. Tvillingarna i Skogaby som nyss fyllt tre brukar inte kunna slita sig ur bild (appråpå att somliga inte fastnar på bild :), och sen har jag två barnfotograferingar framför mig. En portabel portfolio håller jag på att fixa också. Skriver ut bilderna med vår fantastiska skrivare och njuter av att slippa gå till fotoaffär och framkalla. Allt gott! Bilden på Anna & Joakims lilla mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0