29 september 2011 - Kreationsexplosion

Jag skulle fotograferat för Vintage House men hade ingen trevlig natt, så jag fick skjuta på det till söndag. Ett skulle jag träffa min sjukgymnast för att få lite påfyllning i smärthanterandet. Massor av bra tips men jag var genomsvettig när vi var klara. Sen till Malmö och fynda lite på Stadsmissionen och senare även på Erikshjälpen. Hemfärden genom ett kaotiskt Malmö, men trots trängseln fick jag bra bilder inne på Folkets park och senare ute vid hamnen och Turning torso. Trött som en gnu - men nöjd med dagens bilder. Jag har förresten äntligen skrotat "auto" funktionen på kameran och börjar känna mig mer hemmastad med manuellt - ett klart tecken på utveckling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0